عکس هایی از پرفورمنس آذرمیدخت الهی "تکراری های ناپیدا"
گالری ایست در سال ۱۳۸۹ در جهت معرفی هنر معاصر ایران در عرصههای بینالمللی و داخلی و ایجاد بستری شایسته جهت مراودات فرهنگی آغاز به کار کرد. نگارخانه ایست در ماههای آغازین فعالیت ، با نمایش بخشی از کلکسیون خود از آثار هنرمندان معاصر ایران در پی ادای دین به بزرگان هنر معاصر ایران بود. سپس در ادامهٔ فعالیت به ارائهٔ آثاری از هنرمندان جوانتر پرداخت . در ادامهٔ این روند و بر اساس اهداف نگارخانه تمرکز این مجموعه بر نمایش آثار هنرمندان جوان و اساتید در تمامی عرصههای هنرهای تجسمی خواهد بود.
۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه
پرفورمنس آذرمیدخت الهی "تکراری های ناپیدا"
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
۱ نظر:
این دردهای تکراری و ناپیدای هزاران زن ودختر جوانی بود که خیلی از لحظات عمر را به جای ساخته شدن در عرصه هنر و ادبیات و سیاست و تاریخ ... باید می شستند و می سابیدند و دوباره فردا روز از نو و روزی از نو. هزاران زنی که اگر نمی کردند متهم به ناتوانی و نتوانستن می شدند و چوب تحقیر و تکفیر، بی خانمانی روحی آنان را به دنبال داشت. یادم می آید فقط زمانی مادرم مرا دوست داشت و به من توجه می کرد و مرا دخترم خطاب می کرد که خانه را شسته و رفته بودم و برق افتاده بود به همه چیز، اما این فقط برای یک ساعت بود و بعد دوباره وقتی استکانها کثیف می شد دوباره همان نگاه غضبناک بر چهره معصوم و بی پناه تنها کودک دختر خانواده تسلط می یافت. جالب بود مادر تمام این نگاههای غضبناک را همراه با خاطرات تلخ گذشته خود همراه می کرد و حاضر نبود آنچه بر خود رفته بر دخترش نرود. و متاسفانه این دور باطل سالهاست در همه خانواده ها تکرار می شود. دختری که از بچگی تنها خاطرات تلخ آن را به یاد دارد.
ارسال یک نظر